پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد
سرخط خبرها

محدودیت ساعت کاری رستوران ها و تالارهای طرقبه و شاندیز | جریمه سنگین در انتظار متخلفان!

  • کد خبر: ۱۳۹۵۷۱
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
  • ۱
محدودیت ساعت کاری رستوران ها و تالارهای طرقبه و شاندیز | جریمه سنگین در انتظار متخلفان!
رئیس اداره صمت طرقبه شاندیز با اشاره به نقره داغ میلیونی رستوران‌های این منطقه، گفت: ساعت کار واحدهای پذیرایی در ییلاقات اطراف مشهد از ساعت یک شب به بعد محدود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  مهدی مقدسی اظهارداشت: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان طرقبه شاندیز و به منظور حفظ آرامش مردم و ساکنان، ساعت کار واحد‌های پذیرایی در فصل بهار و تابستان تا ساعت ۲ بامداد و برای نیمه دوم سال، با یک ساعت کاهش، تا ساعت یک بامداد تعیین شده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه همین کمیسیون ساعت کار تالار‌های عروسی تا ساعت ۱۲ شب تعیین شده است، ضمن اینکه برای دیگر مشاغل ضروری به منظور رفع احتیاجات مردم، همچون سوپرمارکت‌ها ساعت کاری خاصی را در نظر نگرفته‌ایم.

رئیس اداره صمت طرقبه شاندیز تصریح کرد: هر واحد صنفی در ازای هر شب تخلف از این مصوبه مشمول ۴ میلیون تومان جریمه خواهد شد.

فرماندار طرقبه شاندیز نیز درباره ساعت کاری تالار‌های عروسی و مجموعه‌های پذیرایی، اظهار داشت: در جلساتی که در کمیسیون نظارت شهرستان بر اساس  مستندات ارائه شده برگزار شد، اعضای این کمیسیون ساعت کاری تالار‌های عروسی را تا ساعت ۱۲ شب و ساعت کار مجموعه‌های پذیرایی و رستوران‌ها را در نیمه اول سال که شامل تعطیلات تابستانی است و معمولا شاهد حاکم بودن آب و هوای مطبوع در این شهرستان در این بازه زمانی هستیم، تا ساعت ۲ بامداد تعیین کردند و برای نیمه دوم سال تا ساعت یک بامداد تصویب شده است.

حمیدرضا رحیمیان درباره علت تصویب این مصوبه عنوان کرد: این تصمیم را بر اساس درخواست مردم و رعایت حقوق آن‌ها اعمال کردیم و هیچ علت دیگری ندارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ss
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
0
0
آخه این مردم ازدست شما چکار کنند یک روز کرونا یک روز شلوغی یک روز ساعت کاری یکبار بگید همه .....
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->